جدول ۱-۲ : تعاریف هوش معنوی از نظر دانشمندان ۱۸

جدول ۲-۲ : ابعاد هوش معنوی بر اساس دیدگاه زهر و مارشال ۲۰

جدول ۳-۲ : مدل هوش معنوی از دیدگاه سیندی ویگلزورث ۲۴

جدول شماره ۴-۲ جنبه‌های مختلف سه مدل سنتی، روابط انسانی و منابع انسانی ۴۳

جدول۵ –۲ پیش فرض مدیران ‌در مورد جنبه‌های انسانی کار ۴۶

جدول۶-۲ سبک های مدیریتی ‌بر مبنای‌ پیش فرض های X و Y 46

جدول۳-۱ جامعه‌ آماری ۷۰

جدول۳-۲ حجم نمونه آماری ۷۰

جدول ۳-۳: اطلاعات مربوط به پرسشنامه هوش معنوی ۷۱

جدول (۴-۳). پایایی پرسشنامه هوش معنوی ۷۳

جدول (۵-۳). ضریب پایایی پرسشنامه‌ی انگیزه کاری ۷۳

جدول ۱-۴- فراوانی و درصد فراوانی نمونه مورد مطالعه به تفکیک جنس: ۷۷

جدول۲-۴- فراوانی و درصد فراوانی نمونه آماری مورد مطالعه به لحاظ مدرک تحصیلی: ۷۸

جدول۳-۴- فراوانی و درصد فراوانی نمونه دبیران مورد مطالعه به لحاظ سابقه خدمت ۷۹

جدول۴-۴- نتیجه آزمون کالموگروف – اسمیرونوف برای نرمال بودن توزیع داده ها ۸۱


جدول۵-۴- بررسی وضعیت هوش معنوی دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران با بهره گرفتن از آزمون t یک‌طرفه: ۸۲

جدول۶-۴- بررسی وضعیت انگیزه کاری دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران با بهره گرفتن از آزمون t یک‌طرفه: ۸۳

جدول۷- ۴- بررسی رابطه بین هوش معنوی با انگیزه کاری دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران با بهره گرفتن از آزمون همبستگی پیرسون: ۸۴

جدول۸-۴- بررسی رابطه بین تفکر انتقادی وجودی با انگیزه کاری دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران با بهره گرفتن از آزمون همبستگی پیرسون: ۸۵

جدول۹- ۴- بررسی رابطه بین تولید معنی شخصی با انگیزه کاری دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران با بهره گرفتن از آزمون همبستگی پیرسون: ۸۶

جدول ۱۰-۴- بررسی رابطه بین میزان آگاهی با انگیزه کاری دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران با بهره گرفتن از آزمون همبستگی پیرسون: ۸۶

جدول۱۱- ۴- بررسی رابطه بین توسعه حالت آگاهی با انگیزه کاری دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران با بهره گرفتن از آزمون همبستگی پیرسون: ۸۷

جدول۱۲-۴- مقایسه هوش معنوی دبیران زن و مرد با بهره گرفتن از آزمونt برای ‌گروه‌های مستقل: ۸۸

جدول۱۳-۴- مقایسه هوش معنوی دبیران به لحاظ میزان تحصیلات و سابقه خدمت با بهره گرفتن از آزمون تحلیل واریانس یک‌طرفه: ۸۸

جدول۱۴-۴- مقایسه میزان انگیزه کاری دبیران زن و مرد با بهره گرفتن از آزمونt برای ‌گروه‌های مستقل: ۸۹

جدول۱۵-۴- مقایسه میزان انگیزه کاری دبیران به لحاظ میزان تحصیلات و سابقه خدمت با بهره گرفتن از آزمون تحلیل واریانس یک‌طرفه: ۹۰

جدول ۱-۲ : تعاریف هوش معنوی از نظر دانشمندان ۱۸

جدول ۲-۲ : ابعاد هوش معنوی بر اساس دیدگاه زهر و مارشال ۲۰

جدول ۳-۲ : مدل هوش معنوی از دیدگاه سیندی ویگلزورث ۲۴

جدول شماره ۴-۲ جنبه‌های مختلف سه مدل سنتی، روابط انسانی و منابع انسانی ۴۳

جدول۵ –۲ پیش فرض مدیران ‌در مورد جنبه‌های انسانی کار ۴۶

جدول۶-۲ سبک های مدیریتی ‌بر مبنای‌ پیش فرض های X و Y 46

جدول۳-۱ جامعه‌ آماری ۷۰

جدول۳-۲ حجم نمونه آماری ۷۰

جدول ۳-۳: اطلاعات مربوط به پرسشنامه هوش معنوی ۷۱

جدول (۴-۳). پایایی پرسشنامه هوش معنوی ۷۳

جدول (۵-۳). ضریب پایایی پرسشنامه‌ی انگیزه کاری ۷۳

جدول ۱-۴- فراوانی و درصد فراوانی نمونه مورد مطالعه به تفکیک جنس: ۷۷

جدول۲-۴- فراوانی و درصد فراوانی نمونه آماری مورد مطالعه به لحاظ مدرک تحصیلی: ۷۸

جدول۳-۴- فراوانی و درصد فراوانی نمونه دبیران مورد مطالعه به لحاظ سابقه خدمت ۷۹

جدول۴-۴- نتیجه آزمون کالموگروف – اسمیرونوف برای نرمال بودن توزیع داده ها ۸۱

جدول۵-۴- بررسی وضعیت هوش معنوی دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران با بهره گرفتن از آزمون t یک‌طرفه: ۸۲

جدول۶-۴- بررسی وضعیت انگیزه کاری دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران با بهره گرفتن از آزمون t یک‌طرفه: ۸۳

جدول۷- ۴- بررسی رابطه بین هوش معنوی با انگیزه کاری دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران با بهره گرفتن از آزمون همبستگی پیرسون: ۸۴

جدول۸-۴- بررسی رابطه بین تفکر انتقادی وجودی با انگیزه کاری دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران با بهره گرفتن از آزمون همبستگی پیرسون: ۸۵

جدول۹- ۴- بررسی رابطه بین تولید معنی شخصی با انگیزه کاری دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران با بهره گرفتن از آزمون همبستگی پیرسون: ۸۶

جدول ۱۰-۴- بررسی رابطه بین میزان آگاهی با انگیزه کاری دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران با بهره گرفتن از آزمون همبستگی پیرسون: ۸۶

جدول۱۱- ۴- بررسی رابطه بین توسعه حالت آگاهی با انگیزه کاری دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران با بهره گرفتن از آزمون همبستگی پیرسون: ۸۷

جدول۱۲-۴- مقایسه هوش معنوی دبیران زن و مرد با بهره گرفتن از آزمونt برای ‌گروه‌های مستقل: ۸۸

جدول۱۳-۴- مقایسه هوش معنوی دبیران به لحاظ میزان تحصیلات و سابقه خدمت با بهره گرفتن از آزمون تحلیل واریانس یک‌طرفه: ۸۸

جدول۱۴-۴- مقایسه میزان انگیزه کاری دبیران زن و مرد با بهره گرفتن از آزمونt برای ‌گروه‌های مستقل: ۸۹

جدول۱۵-۴- مقایسه میزان انگیزه کاری دبیران به لحاظ میزان تحصیلات و سابقه خدمت با بهره گرفتن از آزمون تحلیل واریانس یک‌طرفه: ۹۰

فهرست اشکال

شکل۱-۱: مدل مفهومی تحقیق ۶

شکل ۱-۲: مدل زوهر و مارشال(۲۰۰۰) ۲۳

شکل ۲-۲: مدل آمرام(۲۰۰۷) ۲۵

شکل ۳-۲: مدل کینگ (۲۰۰۸) ۲۶

فهرست نمودار

نمودار ۱-۴- درصد فراوانی نمونه مورد مطالعه به تفکیک جنس ۷۸

نمودار۲-۴- درصد فراوانی نمونه مورد مطالعه برحسب مدرک تحصیلی ۷۹

نمودار۳-۴- درصد فراوانی نمونه مورد مطالعه برحسب سابقه خدمت ۸۰

نمودار۴-۴- توزیع فراوانی هوش معنوی نمونه مورد مطالعه به همراه منحنی نرمال ۸۱

نمودار۵-۴- توزیع فراوانی انگیزه کاری نمونه مورد مطالعه به همراه منحنی نرمال ۸۲

­­­­

فصل اول

طرح پژوهشی

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...