خرید متن کامل پایان نامه ارشد | – پایان نامه های کارشناسی ارشد |
۱-۱٫ مقدمه ۲
۱-۲٫ بیان مسئله ۳
۱-۳. اهداف پژوهش ۵
۱-۴. پرسشهای پژوهش ۵
۱-۵. اهمیت و ضرورت پژوهش ۶
۱-۶. تعریفهای عملیاتی ۷
۱-۶-۱٫ نیاز ۷
۱-۶-۲٫آموزش ۷
۱-۶-۳٫ نیازسنجی ۷
۱-۶-۴٫ نیازسنجی آموزشی ۸
۱-۶-۵٫ حج ۸
۱-۶-۶٫ عمره ۸
۱-۶-۷٫ عتبات ۸
۱-۶-۸٫کارگزاران حج ، عمره و عتبات ۸
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش ۱۰
۲-۱٫ مقدمه ۱۱
۲-۲٫ تعریف سازمان ۱۱
۲-۳٫ سازمان یادگیرنده ۱۱
۲-۴٫ فلسفه مدیریت نیروی انسانی ۱۲
۲-۵٫ اهمیت و نقش نیروی انسانی در سازمان ۱۳
۲-۶٫ توانمند سازی و آموزش نیروی انسانی ۱۴
۲-۷٫ تعریف آموزش ۱۵
۲-۸٫ فرهنگ آموزش ۱۶
۲-۹٫ اهمیت آموزش ۱۷
۲-۱۰٫ اهداف آموزش ۱۸
۲-۱۱٫ مزایا آموزش ۱۹
۲-۱۲٫ اصول آموزش ۲۰
۲-۱۲-۱٫ فعال بودن یادگیرنده ۲۰
۲-۱۲-۲٫ احترام به یادگیرنده ۲۰
۲-۱۲-۳٫ اصل مسئله محوری ۲۱
۲-۱۲-۴٫ اصل استقلال یادگیرنده ۲۱
۲-۱۲-۵٫ اصل تناسب ۲۱
۲-۱۲-۶٫ اصل تداوم ۲۱
۲-۱۲-۷٫ اصل یادگیری متقابل ۲۲
۲-۱۲-۸٫ اصل همسانی تجارب یادگیرندگان ۲۲
۲-۱۳٫ فرایند آموزش ۲۳
۲-۱۳-۱٫ نیاز سنجی آموزشی ۲۴
۲-۱۳-۲٫ تعیین اهداف آموزشی ۲۴
۲-۱۳-۳٫ انتخاب روش آموزش ۲۵
۲-۱۳-۴٫اجرای برنامه آموزشی ۲۵
۲-۱۳-۵٫ارزیابی برنامه آموزشی ۲۶
۲-۱۴٫آموزش و توسعه مدیریت ۲۷
۲-۱۴-۱٫گردش کار ۲۷
۲-۱۴-۲٫ آموزش عملی ۲۸
۲-۱۴-۳٫روش مبتنی بر تحقیق موردی ۲۸
۲-۱۴-۴٫ مسابقه های مدیریت ۲۸
۲-۱۴-۵٫ گردهمایی های خارج از سازمان ۲۹
۲-۱۴-۶٫ برنامه های دانشگاهی ۲۹
۲-۱۴-۷٫ الگو سازی رفتاری ۲۹
۲-۱۴-۸٫آموزش حساسیت ۳۰
۲-۱۴-۹٫آموزش مشابه سازی ۳۰
۲-۱۵٫تعریف نیاز ۳۱
۲-۱۵-۱٫ نیاز از دیدگاه روانشناسی ۳۱
۲-۱۵-۲٫ نیاز از دیدگاه جامعه شناسی ۳۲
۲-۱۶٫ نیازهای آموزشی ۳۲
۲-۱۶-۱٫ نیازسنجی آموزشی ۳۳
۲-۱۷٫ اهداف نیازسنجی ۳۵
۲-۱۷-۱٫ فراهمسازی اطلاعات برای برنامه ریزی ۳۵
۲-۱۷-۲٫ ارزیابی و سنجش ۳۵
۲-۱۷-۳٫ پاسخگو و مسئول کردن مؤسسات و نظامهای آموزشی ۳۵
۲-۱۷-۴٫ تشخیص یا شناسایی ضعفها و مسائل و مشکلات اساسی سازمان یا نظام ۳۶
۲-۱۷-۵٫ رشد و توسعه سازمان و کارکنان ۳۶
۲-۱۷-۶٫ استفاده بهینه از منابع و امکانات ۳۶
۲-۱۸٫ ضرورت نیاز سنجی آموزشی ۳۶
۲-۱۹٫ اصول نیازسنجی ۳۷
۲-۱۹-۱٫ اصل تداوم ۳۷
۲-۱۹-۲٫ اصل جامعیت ۳۷
۲-۱۹-۳٫ اصل مشارکت ۳۷
۲-۱۹-۴٫ اصل عینیت ۳۸
۲-۱۹-۵٫ اصل واقع گرایی ۳۸
۲-۱۹-۶٫ اصل رعایت ملاحظات فرهنگی ۳۸
۲-۱۹-۷٫ اصل علمی بودن ۳۸
۲-۱۹-۸٫ اصل نوگرایی ۳۸
۲-۱۹-۹٫ اصل عملی بودن ۳۹
۲-۱۹-۱۰٫ اصل برنامهای بودن ۳۹
۲-۱۹-۱۱٫ اصل نسبی گرایی ۳۹
۲-۱۹-۱۲٫ اصل تعهد ۳۹
۲-۱۹-۱۳٫راهبردهای نیازسنجی ۳۹
۲-۲۰٫ روش، فنون و الگوهای نیاز سنجی ۴۰
۲-۲۰-۱٫ فرایند برنامهریزی نیازسنجی ۴۰
۲-۲۱٫ روشهای و منابع شناسایی نیازهای آموزشی ۴۱
۲-۲۱-۱٫ جامعه ۴۳
۲-۲۱-۲٫ سازمان ۴۳
۲-۲۱-۳٫ شغل ۴۳
۲-۲۲٫الگوهای نیاز سنجی ۴۶
۲-۲۲-۱٫ الگوی نیازسنجی آموزشی ۴۶
۲-۲۲-۲٫ الگوی کلاسیک، قیاسی و استقرایی ۴۶
۲-۲۲-۳٫ الگو SWOT 48
۲-۲۲-۴٫ الگو تحلیل وظیفه و الزامات دانشی – مهارتی ۴۹
۲-۲۲-۴-۱٫ حمایت سازمانی برای فرایند نیازسنجی ۵۰
۲-۲۲-۴-۲٫ تحلیل سازمان ۵۰
۲-۲۲-۴-۳٫ تحلیل ملزومات ۵۲
۲-۲۲-۴-۳٫تحلیل وظیفه، دانش، مهارت و توانایی ۵۳
۲-۲۲-۴-۴٫ تحلیل اشخاص ۵۶
۲-۲۴-۵٫ الگوی کافمن و هرمن ۵۷
۲-۲۴-۵٫ الگوی ماتریسهای مهارت ۵۸
۲-۲۴-۶٫ الگوی نیازسنجی پیشنهادی وودال و وینستنلی ۵۹
۲-۲۴-۷٫الگوی پیشنهادی شورای تعاون (C.C.C) 60
۲-۲۵٫ روش وفنون تعیین نیاز سنجی ۶۱
۲-۲۵-۱٫ فن دلفای ۶۱
۲-۲۵-۲٫ فن رویداد مهم ۶۴
۲-۲۵-۳٫ توصیف فن رویداد مهم ۶۵
۲-۲۵-۴٫ فن درخت خطا ۶۵
۲-۲۵-۵٫ تحلیل سازمان ۶۶
۲-۲۵-۶٫ سناریو نوشتن ۶۷
۲-۲۵-۷٫ فن قیاس تاریخی ۶۷
۲-۲۵-۸٫ تجزیه و تحلیل شغل ۶۷
۲-۲۵-۹٫ ارزیابی عملکرد ۶۸
۲-۲۵-۱۰٫ طوفان مغزی ۶۸
۲-۲۵-۱۱٫ استفاده از فنون پیمایشی ۶۹
۲-۲۵-۱۲٫ خودسنجی ۶۹
۲-۲۵-۱۳٫ فن فیش باول ۶۹
۲-۲۵-۱۴٫ فن تل استار ۷۰
۲-۲۵-۱۵٫تست یا آزمون ۷۰
۲-۲۵-۱۶٫ پرسشنامه ۷۱
۲-۲۵-۱۷٫ مصاحبه ۷۱
۲- ۲۶٫ تاریخچه شکل گیری سازمان حج و زیارت ۷۱
۲-۲۶-۱٫ تاریخچه قانونی و جایگاه حج و زیارت در کشور ۷۱
۲-۲۶-۲٫ وظایف سازمان حج و زیارت ۷۴
۲-۲۷٫ پیشینه در داخل کشور ۷۶
۲-۲۸٫ پیشینه در خارج از ایران ۷۹
فصل سوم: روش پژوهش ۸۲
۳-۱٫ مقدمه ۸۳
۳-۲. روش پژوهش ۸۳
۳-۳. جامعه پژوهش ۸۴
۳-۴. نمونهگیری ۸۴
۳-۵٫ ابزار تحقیق ۸۴
۳-۶٫ روایی و پایایی ابزار پرسشنامه ۸۵
فصل چهارم: یافته های پژوهش ۸۸
۴-۱٫ مقدمه ۸۹
۴-۲٫ توصیف نمونه مورد بررسی بر حسب اطلاعات کارگزاران ۸۹
۴-۲-۱٫ توصیف نمونه مورد بررسی بر حسب اطلاعات جمعیتشناختی کارگزاران ۸۹
۴-۲-۱-۱٫ توصیف نمونه مورد بررسی بر حسب سابقه حج کارگزاران ۸۹
۴-۲-۱-۲٫ توصیف نمونه مورد بررسی بر حسب سابقه عمره کارگزاران ۹۱
۴-۲-۱-۳٫ توصیف نمونه مورد بررسی بر حسب سابقه عتبات کارگزاران ۹۲
۴-۲-۱-۴٫ توصیف نمونه مورد بررسی بر حسب سطح تحصیلات کارگزاران ۹۳
۴-۲-۱-۵٫ توصیف نمونه مورد بررسی بر حسب سن کارگزاران ۹۴
۴-۲-۲٫ توصیف نمونه مورد بررسی بر اساس مصاحبه ۹۶
۴-۲-۲-۱٫ توصیف نمونه مورد بررسی بر حسب آموزشهای مذهب و زیارت ۹۶
۴-۲-۲-۲٫ توصیف نمونه مورد بررسی بر حسب آموزشهای زائران ۹۸
۴-۲-۲-۳٫ توصیف نمونه مورد بررسی بر حسب آموزشهای کاروان داری ۱۰۰
۴-۲-۲-۴٫ توصیف نمونه مورد بررسی بر حسب آموزشهای مدیریتی ۱۰۲
۴-۲-۲-۵٫ توصیف نمونه مورد بررسی بر حسب آموزشهای فناوری ۱۰۴
۴-۲-۲-۶٫ توصیف نمونه مورد بررسی بر حسب آموزشهای پژوهشی ۱۰۵
۴-۲-۲-۷٫ توصیف نمونه مورد بررسی بر حسب آموزشهای برنامه ها و سیاستها ۱۰۷
۴-۲-۲-۸٫ توصیف نمونه مورد بررسی بر حسب آموزشهای مرتبط با کشور مقصد ۱۰۹
۴-۲-۲-۹٫ توصیف نمونه مورد بررسی بر حسب آموزشهای امداد و بهداشت ۱۱۰
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1401-09-30] [ 04:01:00 ب.ظ ]
|