۱-۱٫ مقدمه ۲

۱-۲٫ بیان مسئله ۳

۱-۳. اهداف پژوهش ۵

۱-۴. پرسش‌های پژوهش ۵

۱-۵. اهمیت و ضرورت پژوهش ۶

۱-۶. تعریف‌های عملیاتی ۷

۱-۶-۱٫ نیاز ۷

۱-۶-۲٫آموزش ۷

۱-۶-۳٫ نیازسنجی ۷

۱-۶-۴٫ نیازسنجی آموزشی ۸

۱-۶-۵٫ حج ۸

۱-۶-۶٫ عمره ۸

۱-۶-۷٫ عتبات ۸

۱-۶-۸٫کارگزاران حج ، عمره و عتبات ۸

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش ۱۰

۲-۱٫ مقدمه ۱۱

۲-۲٫ تعریف سازمان ۱۱

۲-۳٫ سازمان یادگیرنده ۱۱

۲-۴٫ فلسفه مدیریت نیروی انسانی ۱۲

۲-۵٫ اهمیت و نقش نیروی انسانی در سازمان ۱۳

۲-۶٫ توانمند سازی و آموزش نیروی انسانی ۱۴

۲-۷٫ تعریف آموزش ۱۵

۲-۸٫ فرهنگ آموزش ۱۶

۲-۹٫ اهمیت آموزش ۱۷

۲-۱۰٫ اهداف آموزش ۱۸

۲-۱۱٫ مزایا آموزش ۱۹

۲-۱۲٫ اصول آموزش ۲۰

۲-۱۲-۱٫ فعال بودن یادگیرنده ۲۰

۲-۱۲-۲٫ احترام به یادگیرنده ۲۰

۲-۱۲-۳٫ اصل مسئله محوری ۲۱

۲-۱۲-۴٫ اصل استقلال یادگیرنده ۲۱

۲-۱۲-۵٫ اصل تناسب ۲۱

۲-۱۲-۶٫ اصل تداوم ۲۱

۲-۱۲-۷٫ اصل یادگیری متقابل ۲۲

۲-۱۲-۸٫ اصل همسانی تجارب یادگیرندگان ۲۲

۲-۱۳٫ فرایند آموزش ۲۳

۲-۱۳-۱٫ نیاز سنجی آموزشی ۲۴

۲-۱۳-۲٫ تعیین اهداف آموزشی ۲۴

۲-۱۳-۳٫ انتخاب روش آموزش ۲۵

۲-۱۳-۴٫اجرای برنامه آموزشی ۲۵

۲-۱۳-۵٫ارزیابی برنامه آموزشی ۲۶

۲-۱۴٫آموزش و توسعه مدیریت ۲۷

۲-۱۴-۱٫گردش کار ۲۷

۲-۱۴-۲٫ آموزش عملی ۲۸

۲-۱۴-۳٫روش مبتنی بر تحقیق موردی ۲۸

۲-۱۴-۴٫ مسابقه های مدیریت ۲۸

۲-۱۴-۵٫ گردهمایی های خارج از سازمان ۲۹

۲-۱۴-۶٫ برنامه های دانشگاهی ۲۹

۲-۱۴-۷٫ الگو سازی رفتاری ۲۹

۲-۱۴-۸٫آموزش حساسیت ۳۰

۲-۱۴-۹٫آموزش مشابه سازی ۳۰

۲-۱۵٫تعریف نیاز ۳۱

۲-۱۵-۱٫ نیاز از دیدگاه روان‌شناسی ۳۱

۲-۱۵-۲٫ نیاز از دیدگاه جامعه شناسی ۳۲

۲-۱۶٫ نیازهای آموزشی ۳۲

۲-۱۶-۱٫ نیازسنجی آموزشی ۳۳

۲-۱۷٫ اهداف نیازسنجی‌ ۳۵

۲-۱۷-۱٫ فراهم‌سازی‌ اطلاعات‌ برای‌ برنامه‌ ریزی ۳۵

۲-۱۷-۲٫ ارزیابی و سنجش ۳۵

۲-۱۷-۳٫ پاسخگو و مسئول کردن‌ مؤسسات‌ و نظامهای آموزشی ۳۵

۲-۱۷-۴٫ تشخیص یا شناسایی ضعف‌ها و مسائل و مشکلات اساسی سازمان یا نظام ۳۶

۲-۱۷-۵٫ رشد و ‌‌توسعه‌ سازمان و کارکنان ۳۶

۲-۱۷-۶٫ استفاده بهینه از منابع و امکانات ۳۶

۲-۱۸٫ ضرورت نیاز سنجی آموزشی ۳۶

۲-۱۹٫ اصول نیازسنجی ۳۷

۲-۱۹-۱٫ اصل تداوم ۳۷

۲-۱۹-۲٫ اصل جامعیت ۳۷

۲-۱۹-۳٫ اصل مشارکت ۳۷

۲-۱۹-۴٫ اصل عینیت ۳۸

۲-۱۹-۵٫ اصل واقع گرایی ۳۸

۲-۱۹-۶٫ اصل رعایت ملاحظات فرهنگی ۳۸

۲-۱۹-۷٫ اصل علمی بودن ۳۸

۲-۱۹-۸٫ اصل نوگرایی ۳۸

۲-۱۹-۹٫ اصل عملی بودن ۳۹

۲-۱۹-۱۰٫ اصل برنامه‌ای بودن ۳۹

۲-۱۹-۱۱٫ اصل نسبی گرایی ۳۹

۲-۱۹-۱۲٫ اصل تعهد ۳۹

۲-۱۹-۱۳٫راهبردهای نیازسنجی ۳۹

۲-۲۰٫ روش، فنون و الگوهای نیاز سنجی ۴۰

۲-۲۰-۱٫ فرایند برنامه‌ریزی نیازسنجی ۴۰

۲-۲۱٫ روش‌های و منابع شناسایی نیازهای آموزشی ۴۱

۲-۲۱-۱٫ جامعه ۴۳

۲-۲۱-۲٫ سازمان ۴۳

۲-۲۱-۳٫ شغل ۴۳

۲-۲۲٫الگوهای نیاز سنجی ۴۶

۲-۲۲-۱٫ الگوی نیازسنجی آموزشی ۴۶

۲-۲۲-۲٫ الگوی کلاسیک، قیاسی و استقرایی ۴۶

۲-۲۲-۳٫ الگو SWOT 48

۲-۲۲-۴٫ الگو تحلیل وظیفه و الزامات دانشی – مهارتی ۴۹

۲-۲۲-۴-۱٫ حمایت سازمانی برای فرایند نیازسنجی ۵۰

۲-۲۲-۴-۲٫ تحلیل سازمان ۵۰

۲-۲۲-۴-۳٫ تحلیل ملزومات ۵۲

۲-۲۲-۴-۳٫تحلیل وظیفه، دانش، مهارت و توانایی ۵۳

۲-۲۲-۴-۴٫ تحلیل اشخاص ۵۶

۲-۲۴-۵٫ الگوی کافمن و هرمن ۵۷

۲-۲۴-۵٫ الگوی ماتریس‌های مهارت ۵۸

۲-۲۴-۶٫ الگوی نیازسنجی پیشنهادی وودال و وینستنلی ۵۹

۲-۲۴-۷٫الگوی پیشنهادی شورای تعاون (C.C.C) 60

۲-۲۵٫ روش وفنون تعیین نیاز سنجی ۶۱

۲-۲۵-۱٫ فن دلفای ۶۱

۲-۲۵-۲٫ فن رویداد مهم ۶۴

۲-۲۵-۳٫ توصیف فن رویداد مهم ۶۵

۲-۲۵-۴٫ فن درخت خطا ۶۵

۲-۲۵-۵٫ تحلیل سازمان ۶۶

۲-۲۵-۶٫ سناریو نوشتن ۶۷

۲-۲۵-۷٫ فن قیاس تاریخی ۶۷

۲-۲۵-۸٫ تجزیه و تحلیل شغل ۶۷

۲-۲۵-۹٫ ارزیابی عملکرد ۶۸

۲-۲۵-۱۰٫ طوفان مغزی ۶۸

۲-۲۵-۱۱٫ استفاده از فنون پیمایشی ۶۹

۲-۲۵-۱۲٫ خودسنجی ۶۹

۲-۲۵-۱۳٫ فن فیش‌ باول ۶۹

۲-۲۵-۱۴٫ فن تل استار ۷۰

۲-۲۵-۱۵٫تست یا آزمون ۷۰

۲-۲۵-۱۶٫ پرسشنامه ۷۱

۲-۲۵-۱۷٫ مصاحبه ۷۱

۲- ۲۶٫ تاریخچه شکل ‌گیری سازمان حج و زیارت ۷۱

۲-۲۶-۱٫ تاریخچه قانونی و جایگاه حج و زیارت در کشور ۷۱

۲-۲۶-۲٫ وظایف سازمان حج و زیارت ۷۴

۲-۲۷٫ پیشینه در داخل کشور ۷۶

۲-۲۸٫ پیشینه در خارج از ایران ۷۹

فصل سوم: روش پژوهش ۸۲

۳-۱٫ مقدمه ۸۳

۳-۲. روش پژوهش ۸۳

۳-۳. جامعه پژوهش ۸۴

۳-۴. نمونه‌گیری ۸۴

۳-۵٫ ابزار تحقیق ۸۴

۳-۶٫ روایی و پایایی ابزار پرسشنامه ۸۵

فصل چهارم: یافته های پژوهش ۸۸

۴-۱٫ مقدمه ۸۹

۴-۲٫ توصیف نمونه مورد بررسی بر حسب اطلاعات کارگزاران ۸۹

۴-۲-۱٫ توصیف نمونه مورد بررسی بر حسب اطلاعات جمعیتشناختی کارگزاران ۸۹

۴-۲-۱-۱٫ توصیف نمونه مورد بررسی بر حسب سابقه حج کارگزاران ۸۹

۴-۲-۱-۲٫ توصیف نمونه مورد بررسی بر حسب سابقه عمره کارگزاران ۹۱

۴-۲-۱-۳٫ توصیف نمونه مورد بررسی بر حسب سابقه عتبات کارگزاران ۹۲

۴-۲-۱-۴٫ توصیف نمونه مورد بررسی بر حسب سطح تحصیلات کارگزاران ۹۳

۴-۲-۱-۵٫ توصیف نمونه مورد بررسی بر حسب سن کارگزاران ۹۴

۴-۲-۲٫ توصیف نمونه مورد بررسی ‌بر اساس مصاحبه ۹۶

۴-۲-۲-۱٫ توصیف نمونه مورد بررسی بر حسب آموزش‌های مذهب و زیارت ۹۶

۴-۲-۲-۲٫ توصیف نمونه مورد بررسی بر حسب آموزش‌های زائران ۹۸

۴-۲-۲-۳٫ توصیف نمونه مورد بررسی بر حسب آموزش‌های کاروان داری ۱۰۰

۴-۲-۲-۴٫ توصیف نمونه مورد بررسی بر حسب آموزش‌های مدیریتی ۱۰۲

۴-۲-۲-۵٫ توصیف نمونه مورد بررسی بر حسب آموزش‌های فناوری ۱۰۴

۴-۲-۲-۶٫ توصیف نمونه مورد بررسی بر حسب آموزش‌های پژوهشی ۱۰۵

۴-۲-۲-۷٫ توصیف نمونه مورد بررسی بر حسب آموزش‌های برنامه ها و سیاست‌ها ۱۰۷

۴-۲-۲-۸٫ توصیف نمونه مورد بررسی بر حسب آموزش‌های مرتبط با کشور مقصد ۱۰۹

۴-۲-۲-۹٫ توصیف نمونه مورد بررسی بر حسب آموزش‌های امداد و بهداشت ۱۱۰

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...